امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ |   Sunday, 8 September , 2024    03:56

الناز نوروزی مدل و بازیگر ایرانی در بالیوود

Loading

الناز نوروزی مدل، بازیگر و خواننده ایرانی-آلمانی که عمدتاً در بالیوود فعالیت می‌کند در بزرگترین عروسی قرن شرکت کرد. الناز نوروزی، مدل و بازیگر ایرانی آلمانی تصاویری از خود در لباس هندی منتشر کرد که نشان می‌دهد او یکی از مهمان‌های جشن باشکوه خانواده امبانی در هند بود.

‌انانت امبانی و رادیکا مرچنت، جمعه‌شب، پنجم ژوئیه مراسم سنتی «سانجیت» را در بمبئی برگزار کردند که در دعوت‌نامه آن از مهمان‌ها خواسته‌شده بود تا به اسبک لباس هندی در مهمانی حاضر شوند. نوروزی یک لباس دوتکه با نیم‌تنه و دامن طلایی از مزون نیودیتا (NIVEDITA) به تن داشت و آن را با جواهراتی از دارشانا سانجانا تکمیل کرده بود.

الناز نوروزی که علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم‌های هالیوودی مانند «قندهار» در سینمای بالیوود نیز فعال است پیش از این هم تصاویری از خود در لباس‌های فاخر هندی منتشر کرده بود. عروسی انانت امبانی و رادیکا مرچنت قرار است در ۱۲ ژوئیه در مرکز همایش جهاین جیو در بمبئی به مدت سه روز برگزار شود.

الناز نوروزی متولد ۱۳۷۵ در تهران است. خانوادهٔ او مدت کوتاهی پس از تولدش به هانوفر، آلمان نقل مکان کردند. نوروزی تابعیت آلمانی دارد. او از چهارده سالگی به عنوان مدل شروع به کار کرد. تا ۱۹ سالگی‌اش او سال‌ها به آسیا و اروپا سفر کرد. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان گوته در هانوفر، تصمیم گرفت به هند نقل مکان کند.

حرفه الناز نوروزی

الناز نوروزی در هند تبلیغاتی برای برندهایی مانند کنون، سامسونگ، لو کوک اسپورتیف و دیور در کنار دیگر برندها انجام داد. او نخستین بار در صنعت فیلم پاکستان و پنجاب با فیلم‌های «Maan Jao Naa» و «Khido Khundi» آغاز به کار کرد و در نهایت در سری بازی‌های مقدس نتفلیکس ظاهر شد.

بازیگری الناز نوروزی

بیشتر به خاطر بازی در بالیوود شناخته شده است.
نقش‌های برجسته‌ای در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند “بازی‌های مقدس”، “سلام چارلی”، “چوتزپا”، “تهران ۲”، “آبهی”، “خیدو خندی” و “ساخت بهشت” داشته است.
در فیلم هالیوودی “قندهار” با جرارد باتلر بازی کرده است.
خوانندگی:
در سال ۲۰۲۲ با آهنگ “لا لا لاو” اولین تجربه خوانندگی خود را رقم زد.

جوایز و افتخارات الناز نوروزی

جایزه بهترین بازیگر زن در جوایز Filmfare Glamour and Style Awards برای فیلم “آبهی” (۲۰۱۹)
جایزه بهترین بازیگر زن در جوایز Indian Television Academy Awards برای سریال “بازی‌های مقدس” (۲۰۱۸)

نکات جالب در مورد الناز نوروزی

الناز نوروزی به هفت زبان مختلف مسلط است.
او در زمان تحصیل خود در آلمان یک سال در تئاتر کار کرده و در NewYork Film Academy دوره بازیگری گذرانده است.
الناز نوروزی آرزوی بازی در بالیوود را از کودکی داشته است.
او اولین زن ایرانی است که در فیلم‌های بالیوود بازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *