امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ |   Sunday, 8 September , 2024    04:42

درباره درآمد زایی از همستر

Loading

نویسنده احسان نیک پی

اگر به چند سال قبل برگردیم، گوشی موبایل به دلیل ویژگی‌های جذاب و جدیدی که ارائه می‌کرد توانست جهان را به طور کامل دگرگون کند. در سال ۲۰۲۴ اما همه چیز عجیب‌تر به نظر می‌رسد و برای نمونه ارزهای دیجیتالی بیش از هر زمان دیگری در حال رشد و محبوبیت هستند. یکی از ارزهایی که به تازگی سر و صدای زیادی به پا کرده همستر کامبت نام دارد که در ادامه قصد داریم بیشتر با آن آشنا شویم.

ارز دیجیتال را می‌توان نوعی پول یا دارایی دیجیتالی دانست که به صورت الکترونیکی ایجاد، ذخیره و تبادل می‌شود. برخلاف ارزهای فیزیکی مانند دلار، ارزهای دیجیتالی تنها به صورت غیر فیزیکی یا همان دیجیتالی قابل دسترسی و استفاده هستند. امنیت این نوع ارزها با استفاده از فناوری رمزنگاری تراکنش‌ها تأمین می‌شود.

ارز همستر کامبت در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد و در ۱۱ روز اول توانست حدود ۱ میلیون کاربر جذب کند. جالب است بدانید این ارز پس از ۷۲ روز توانسته تعداد کاربران را به ۱۱۶ میلیون افزایش دهد که حدود ۵۰ میلیون از این کاربران فعال هستند.

داستان همستر کامبت چیست؟

سکه‌های موجود در این بازی احتمال دارد در آینده تبدیل به ایردراپ و در ادامه تبدیل به پول واقعی شوند.

ربات همستر کامبت؛ نحوه آغاز کردن بازی!
برای شروع این بازی فارغ از این که گوشی اندرویدی یا آیفون دارید، باید به سراغ ربات همستر کمبت در تلگرام بروید. ابتدا به روی Start کلیک کنید تا ربات آغاز به کار کند. پس از این مرحله در پایین صفحه گزینه‌های مختلف برای شما به نمایش درمی‌آید که در ادامه کاربرد هر کدام را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.

قسمت Exchange
صفحه اصلی بازی همستر کمبت را می‌توان همین قسمت Exchange در نظر گرفت، جایی که شما می‌توانید با ضربه زدن به روی سکه بزرگ موجود در صفحه، سکه مجازی دریافت کنید و همچنین نگاهی به اطلاعات کلی اکانت داشته باشید.

در همین بخش گزینه Boost هم دیده می‌شود که کمک می‌کند تا سکه بیشتری دریافت کنید و بازدهی بالاتری داشته باشید.

قسمت Mine
در این قسمت شما می‌توانید تا با خرج کردن بخشی از سکه‌های خود ابزاری برای استخراج دائمی سکه به صورت ساعتی خریداری کنید.

دعوت از دوستان
یکی از دلایلی که همستر کمبات به سرعت در میان کاربران پخش شد همین بخش دعوت از دوستان است. شما با هر دعوت موفقی که داشته باشید ۵۰۰۰ سکه دریافت خواهید کرد. از طرفی اگر فردی که به ربات و بازی دعوت می‌کنید تلگرام پریمیوم داشته باشد این عدد به ۲۵۰۰۰ می‌رسد. به طور کلی اکانت پریمیوم ویژگی‌های خاصی دارد و باعث می‌شود تا در ساخت کانال در تلگرام قابلیت‌های بسیار بیشتری در دسترس شما قرار بگیرد.

Earn کسب درآمد
در این قسمت شما با انجام دادن تسک‌های ساده می‌توانید سکه دریافت کنید. برای نمونه اگر توییتر یا همان اکانت X همستر کامبت را فالو داشته باشید به شما سکه تعلق می‌گیرد.

قسمت Airdrop

قسمت Airdrop جایی است که در نهایت از طریق آن می‌توانید در آینده نزدیک سکه‌های خود را به پول واقعی تبدیل کنید (البته که اصلا قطعی) نیست. طبق گفته‌ خود این ارز دیجیتال در حال حاضر مذاکره با صرافی‌ها، بازارسازان و البته همکاری‌های اصلی انجام شده است.

انواع محصولات گیمینگ را می توانید از تکنولایف با یک قیمت عالی بخرید.

قیمت همستر کامبت چقدر است؟
در بخش‌های قبلی اشاره کردیم که این بازی در مرحله آخر می‌تواند ایردراپ شده و به وجه واقعی از جمله دلار یا حتی سایر ارزهای دیجیتالی مانند تتر یا بیت کوین تبدیل شود. برای این که قیمت این ارز مشخص شود، ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که همستر کمبت کی لیست میشه؟

در واقع تا زمانی که بازی همستر کمبت لیست نشود قابلیت تبدیل به پول واقعی را نخواهد داشت و همچنین قیمت آن نیز مشخص نخواهد شد.

همستر کمبت کی لیست می شود؟

هنوز هیچ اطلاعات رسمی از تاریخ لیست شدن این ارز عنوان نشده ولی طبق شایعات حدس می‌زنیم که این تاریخ حدود ماه‌های تیر و مرداد ۱۴۰۳ باشد. یعنی ۱ الی ۲ ماه آینده احتمال دارد که این ارز در صرافی‌های دیجیتالی لیست شود.

جهت استعلام قیمت سیستم گیمینگ روی لینک کلیک نمایید.

کیف پول همستر کامبت چیست؟

در حال حاضر شما امکان دارید تا hamster kombat را به کیف پول‌های سازگار با TON متصل کنید. یکی از گزینه‌های خوبی که می‌توانید از آن کمک بگیرید کیف پول Tonkeeper است. برای این کار مراحل زیر را سپری کنید.

کیف پول Tonkeeper را برای اندروید یا IOS دانلود کنید. در نظر داشته باشید که بدون نیاز به نصب برنامه نیز می‌توانید از ربات کیف پول تلگرام استفاده کنید.
وارد همستر کامبت تلگرام شوید و به بخش Airdrop بروید.
حال در قسمت Tasks list باید به روی Connect your TON wallet کلیک کنید.
در این مرحله کیف پول Tonkeeper را انتخاب کنید.
حال به روی گزینه Connect wallet کلیک کنید.
رمز عبور کیف پول توکن کیپر را وارد کنید.
در نهایت با تیک سبز رنگ Done مواجه خواهید شد.
تمام!

در نظر داشته باشید که اگر در صفحه ایردراپ با عبارت Coming soon مواجه شدید یعنی این قابلیت هنوز در دسترس اکانت شما قرار نگرفته و به باید کمی بیشتر صبر کنید.

امکان بازی کردن همستر کامبت بدون تلگرام وجود دارد؟
اگر قبل‌تر مراحل حذف اکانت تلگرام با شماره تلفن را پیش رفته‌اید، باید مجدد برنامه تلگرام را به روی گوشی خود نصب کنید و به آن وارد شوید. در واقع شما حتما به اکانت تلگرام برای اجرای ربات همستر کمبت و بازی کردن آن نیاز دارید. پس در نظر داشته باشید که همستر کمبت دانلود شدنی نیست و باید از راه تلگرام به آن دسترسی پیدا کنید.

اگر اهل بازی های ویدیویی اکشن هستید، مطلب زیر برای شماست:
بازی اکشن

کد مورس همستر کمبت چیست؟
شما به صورت دائمی هم که همستر کمبت را بازی کنید باز هم نمی‌توانید تعداد سکه‌های خود را به بیش از ۱۰ میلیون برسانید و به همین جهت بازی راه‌هایی را قرار داده که از طریق آن می‌توانید روزانه ۱ یا حتی ۵ میلیون سکه رایگان دریافت کنید.

کد مورس همستر کمبت چیست؟

کد مورس همستر کمبت چیست؟

در این مطلب قرار نیست شما را با کد مورس آشنا کنیم و فقط کافیست بدانید که کد مورس مفهومی است که از طریق خط و نقطه و نحوه قرارگیری آن‌ها در کنار هم می‌تواند مفهومی را انتقال دهد. شما می‌توانید از طریق وارد کردن کدهای مورس در بازی همستر کامبت به صورت روزانه ۱ میلیون سکه دریافت کنید.

کد مورس همستر کمبت چیست؟

وارد بازی شوید و سه بار به روی گزینه Earn per tap در بالا سمت راست کلیک کنید.
اگر مرحله بالا را به درستی انجام داده باشید، پس زمینه آیکون همستر به رنگ قرمز درمی‌آید.
در این مرحله شما باید کد مورس روزانه را وارد کنید. کد مورس تنها از نقطه و خط تشکیل می‌شود. برای زدن نقطه باید به حالت عادی دست خود را به روی صفحه بزنید و برای زدن خط باید کمی دست خود را به روی صفحه نگه دارید.
این پاداش روزانه شامل یک کلمه است که شما باید آن را به طور کامل از طریق کد مورس وارد کنید.
با وارد کردن خط و نقطه مربوط به هر حرف، آن حرف در محل خود قرار می‌گیرد تا کل کد کامل شود.
پس از تکمیل کد مورس و کامل شدن کلمه، ۱ میلیون سکه به شما اضافه می‌شود.
کد مورد همستر کامبت (تاریخ ۳۱ خرداد)
کد امروز FORK نام دارد و برای وارد کردن آن باید به شکل زیر عمل کنید. در نظر داشته باشید که باید ابتدا سه بار به روی گزینه Earn per tap در بالا سمت راست کلیک کنید تا پس‌زمینه همستر قرمز شده و امکان وارد کردن کد مورس وجود داشته باشد.

برای وارد کردن (F): نقطه، نقطه، خط ،نقطه
برای وارد کردن (O): خط، خط، خط
برای وارد کردن (R): نقطه، خط، نقطه
برای وارد کردن (K): خط، نقطه، خط

پیشنهاد مطالعه:
ربات دانلود از یوتیوب

جایزه Daily combo چیست؟
با وارد کردن کد مورس می‌توانید روزانه ۱ میلیون سکه رایگان دریافت کنید ولی اگر از جایزه ترکیبی هر روز خبر داشته باشید، می‌توانید ۵ میلیون سکه بگیرید. اما چگونه؟ در ادامه بیشتر در این مورد توضیح می‌دهیم.

بازی همستر کمبت دارای کارت‌های فراوانی است و اگر شما بتوانید ترکیب سه گانه صحیح را پیدا کنید به شما ۵ میلیون سکه داده می‌شود. برای دسترسی به این قسمت باید به بخش Mine بروید تا daily combo در دسترس قرار بگیرد.

جایزه Daily combo تاریخ ۳۱ خرداد چه ترکیبی است؟
برای دریافت جایزه امروز یعنی ۳۱ خرداد ماه می‌توانید ترکیبی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید را وارد کنید.

بازی همستر کامبت نیاز به شماره مجازی دارد؟
خیر، شما زمانی به شماره مجازی نیاز پیدا خواهید کرد که برنامه‌ای شماره ایران را قبول نکند. همستر کامبت از طریق تلگرام در دسترس قرار گرفته و شما به راحتی می‌توانید با شماره ایران در تلگرام اکانت بسازید.

حذف اکانت همستر کامبت چگونه است؟
حال که به پرسش ”بازی همستر چیست” پاسخ دادیم، بهتر است نحوه حذف کردن آن را هم به شما آموزش دهیم تا در صورت نیاز بتوانید این بازی را از گوشی خود حذف کنید. برای حذف کردن این بازی کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

وارد ربات بازی شوید.
به روی سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید.
گزینه Delete and Block را انتخاب کنید.
تیک Block bot را فعال کرده و Delete chat را بزنید.
تمام!
جمع بندی
در این مطلب به طور کامل به اطلاعات لازم پیرامون همستر کامبت پرداختیم تا بهتر این بازی یا بهتر است بگوییم ارز دیجیتال را بشناسید و در صورت تمایل بتوانید به سراغ آن بروید و سکه‌های بیشتری هم دریافت کنید.

سوالات متداول

hamster kombat چیست؟

همستر کامبت را می‌توان بازی در بستر تلگرام دانست که به شما اجازه می‌دهد تا سکه‌های مجازی را دریافت کرده و احتمالا در آینده آن‌ها را به پول حقیقی تبدیل کنید.

قیمت همستر کمبت چقدر است؟

این ارز هنوز در صرافی‌ها لیست نشده و به همین جهت نمی‌توان در مورد قیمت آن حرفی زد.

چگونه همستر کمبت دانلود مستقیم کنیم؟

این بازی را نمی‌توانید به صورت مستقل دانلود و نصب کنید و باید حتما وارد اکانت تلگرام خود شوید و از طریق ربات hamster kombat بازی را آغاز کنید.

برای دانلود بازی همستر کامبت از چه منبعی استفاده کنیم؟

اگر در پی دانلود بازی همستر پولی از بازار یا هر منبع دیگری هستید باید به شما یادآور شویم که این بازی تنها از طریق تلگرام و ربات مخصوص به آن قادر انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *